TALLER ABELLES

L´Helena, una biòloga molt coneixedora de les abelles el curs passat ens  va fer un taller en el qual vam aprendre moltes coses sobre les abelles a través de preguntes i l´observació.

Per finalitzar el taller l´Helena ens havia portat un hotel d´insectes, el qual vam posar al pati de l´escola amb la finalitat que els insectes que vulguin s’instal·lin.

El dilluns 17 d’octubre ha tornat a l’escola i hem comprovat quins insectes viuen al nostre hostal. Amb els més grans i amb l’ajut d’un microscopi hem pogut observar alguna abella i el pol·len de diferents flors, dels quals s’alimenta.