Sant Jordi

El dia de Sant Jordi els alumnes més grans de l’escola (Cicle Mitjà i Cicle Superior) van fer una parada amb tot de manualitats fetes per ells (agulles de pit, punts de llibre, pastissos en forma de rosa, etc.).

Mentrestant, es va fer una presentació i treball del llibre “L’esquirol Ric-Rac i la nou màgica”. Els destinataris eren els alumnes de segon de Primària de la ZER, i es van mostrar molt atents en tot moment. Es van projectar imatges del conte mentre que s’il·lustrava amb petits motius musicals creats per l’ocasió, que en J. Ramon Roy tocava al teclat. Després, vam fer una sessió de preguntes i es van endur un autògraf de l’autor. La sessió va finalitzar fent un dibuix gran dels personatges del conte.