LLEONS i ASTRONAUTES ens presentem a la ZER

Els nens i nenes de la classe dels LLEONS i dels ASTRONAUTES hem fet un vídeo de presentació per donar-nos a conèixer a la resta d’infants d’Educació Infantil de les escoles de la ZER.

Degut a les restriccions de la pandèmia, aquest any no ens hem pogut veure en persona, així que les mestres vam pensar que seria bonic de fer un vídeo per saber qui som, en quin curs estem i què ens agrada fer a l’escola.

Ha estat una experiència molt maca i estimulant! I segur que plantejarem més intercanvis interactius per no perdre el contacte.

Però tot i que ens agrada veure’ns per la pantalla, esperem que molt aviat ens puguem omplir d’abraçades amb tots i totes!

Cliqueu AQUÍ i podreu veure els vídeos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *