FESTA DE NADAL

Enguany degut a la pandèmia no ho podíem celebrar amb els pares en un lloc tancat, i vam decidir fer-ho a la plaça a l’aire lliure per tal de que ho poguessin veure tots; els nens van cantar des del balcó de l’escola i l’escenari el vam col·locar a la plaça.

Els alumnes de CS vam representar l’obra de teatre (Problemes de Nadal) cadascú vam interpretar un personatge:

• Antonio: Rei d’Orient
  • Josep: Patge 1
  • Lluc: Patge 2
  • Giselle: Patge 3 i Narradora
  • Pau: Belcebú i Pare Noel
  • Eva: Dimoni
  • Àfrica: Llucifer i Narradora

A l’acabar el primer acte els nens i nenes de E.D van cantar (Els reis d’Orient).

A continuació vam representar el segon acte de l’obra.

Els següents en cantar van ser els de CI interpretant (Dinar de Nadal).

I representàrem el 3r acte de l’obra.

Seguidament els de CM van cantar la cançó (S’acosta el Nadal).

Vam representar l’últim acte de l’obra, i per acabar vam cantar la cançó (Nadal Optimista).

Vam fer cagar la tronca