Dijous Gras a l’escola

A la nostra escola vam celebrar Dijous Gras. De bon matí, vam fer una rua amb els nens i nenes de la Llar d’Infants Matxicots. Aquest any, el tema de les disfresses era la NATURA. Així, ens vam disfressar els de p3 i p4 de neu, els de p5 i 1r de pluja, els de 2n de sols, els de 3r i 4t de estrelles i els de 5è i 6è de formigues.

A la tarda, tots junts vam cremar el Rei Carnestoltes i vam menjar coca amb xocolata.

Ens ho vam passar súper bé!

Resultat d'imatges de carnestoltes infantilfullsizerender2 fullsizerender fullsizerender1 img_7929 img_7928