COLÒNIES A BARCELONA

DIJOUS, 19 DE MAIG:

Amb els nostres companys de CS de la nostra escola i els companys de CM i CS de la resta de les escoles de la ZER vam sortir a les 6 del matí cap a Barcelona, vam parar a esmorzar a Agramunt. A les 10 vam arribar a Barcelona i vam anar a Caixa forum , on vam realitzar uns tallers:(llum i color, micràrium i triceratops).

En acabar vam anar al Poble espanyol, on vam dinar, vam fer un tomb i un taller d’esmalt al foc, va sortir uns penjolls molt guais.

D’allí cap a l’alberg Pere Tarrés, on ens van repartir les habitacions, vam sopar i després vam anar a fer un tomb i a comprar-nos un gelat i a dormir.

DIVENDRES, 20 DE MAIG:

Esmorzem al buffet de l’alberg i d’excursió cap al Camp Nou, visita lliure pel Museu del Barça i el Camp ; tornem a dinar a  l’alberg

i cap a Agramunt on visitem  torrons Vicens (Agramunt), ens van explicar la seva història i ens van convidar a un tastet.