Camí de la Canerilla

Divendres 7 de maig, els alumnes de 4t, 5è i 6è hem fet una excursió pel camí de la “Canerilla” de Rialp.

L’objectiu  observar pel camí els elements del nostre entorn (fauna, flora i rastres), tot treballant els sentits (la vista i l’oïda especialment). Els alumnes han quedat sorpresos de la quantitat de coses que han descobert gràcies a aquesta observació detallada  i que han apuntat a la llibreta de camp.

Hem dissenyat un mapa dels sorolls escoltant amb els ulls tancat i en silenci, els sons del nostre entorn ocell, trepitjar de fulles, el riu, un cotxe …..

Per acabar hem fet un joc cooperatiu molt divertit per continuar incidint en el treball dels sentits.

Tota l’activitat dirigida pel Francesc  de l’ Obaga, ha estat realment interessant i els nens han après moltes curiositats relacionades amb el món natural que ens envolta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *