Anem a la carnisseria

El dimarts 11 de febrer els alumnes de 1r i 2n, com estem treballant els oficis,  vam anar de visita a la carnisseria del poble.

Estem molt agraïts i contents perquè ens van tractar molt bé i ens van ensenyar moltíssimes coses sobre l´ofici de carnisser.

Al final de la visita els  vam fer una breu entrevista que havíem preparat abans a l´escola.

Ara sabem d´on ve la carn, com es fan els  embotits, com es guarda la carn, entre moltes altres coses molt interessants.

Donem les gràcies a la Teresa i al Txema per la implicació i per la llonganissa i el xolís que ens van regalar.