Projecte de PATI

El darrer dia d’escola vam organitzar una sèrie de tallers per fer canvis al pati de l’escola. Dies enrere vam fer una reunió per determinar quines actuacions volíem fer i ja vam posar fil a l’agulla. Vam pintar tots els murs de l’escola, donant-los-hi color i alegria.

Un cop fets els tallers, vam fer una “guerra d’aigua” i vam acabar tots xops! Finalment, vam fer un dinar de germanor tots plegats 🙂

Ha estat genial perquè ha estat un procés d’aprenentatge que ha implicat a tota la comunitat educativa, comptant amb la participació dels infants, el professorat, els pares i mares, i altres persones i entitats del nostre entorn immediat.

IMG_1919 IMG_1920 IMG_1921 IMG_1922 IMG_1923 IMG_1924 IMG_1925 IMG_1926 IMG_1927 IMG_2024 IMG_2025 IMG_2026 IMG_2028

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *