Salutació

Benvolgudes/uts mares i pares,

Comencem un nou curs, continuem caminant plegats per tal de nodrir el futur dels nostres alumnes.

Tal com hem anat fent aquests darrers anys, els/les mestres sabem de la importància de caminar junts i de tenir uns criteris comuns a l’hora de treballar amb els vostres fills. Tots i totes, suposo que estarem d’acord, en voler el millor per a ells/es. És per aquest motiu que l’educació que reben a l’escola ha d’anar de la mà de l’educació  que es rep a casa.

Els pilars de la nostra escola són:
– Assolir un bon nivell competencial  en les diferents àrees curriculars.
– Cultivar la cultura de l’esforç. La vida ens exigeix contínuament un nivell d’esforç. Faríem malament de no cultivar aquesta cultura. Sense anar més lluny, a l’IES cada curs suposa uns reptes nous, a l’igual que aquí a l’escola, com també en la vida mateix.
– Treballar l’educació per la salut. L’escola aposta pels hàbits saludables .
– Escola oberta : creiem que l’escola és l’ànima del poble i per aquest motiu fem  activitats al i pel poble.

Amb molta il·lusió i moltes ganes de treballar, comencem aquest nou curs.

El director,
Josep Balagueró.