Conferència sobre les excursions

Avui hem pogut gaudir d’una conferència que ens ha fet el pare del Pol Ubach, alumne de l’escola.

El dia 8 de novembre ha vingut el pare del Pol a explicar-nos tot el material que hem de portar a les excursions.  Hem de portar: aigua, sabates de muntanya,  pals de caminar, samarreta tèrmica…  També ens ha dit que si algú es fa mal, l’hem d’ajudar. Mentre es fa la cursa, es pot córrer/caminar i gaudir del paisatge a la vegada.

El pare del Pol ens ha comentat també que el dia 18 de novembre fan una excursió anomenada “Matxixics”.