Ens visita l’escriptora Eulàlia Canal

Els alumnes de les escoles de la ZER participem en el projecte del Pallars Lector que té com a objectiu fomentar el gust per la lectura. Aquesta activitat  Viu la Lectura és una de les actuacions d’aquest projecte i pretén atansar els autors a les aules.
Els alumnes de CM aquest curs han llegit entre d’altres “ Un Cargol fabufantàstic” de l’Eulàlia Canal; l’escriptora avui 10 de maig ens ha visitat a l’escola i hem pogut preguntar-li moltes coses, d’on havia tret la idea, ens ha dit que dels seus  fills, quants llibres ha publicat, com s’ho fa per inventar-se tantes històries ….
Ens ha signat un exemplar del llibre,  dedicat als alumnes del Pallars.