FESTIVAL NADAL

El dia 19 de desembre de 2019 els alumnes de l’escola Montsent de Pallars vam celebrar el festival de Nadal.
Els d’educació infantil van cantar la cançó d’Ara ve Nadal, els de cicle inicial la d’Aquest Nadal estic content, els de cicle mitjà la de Nadal… Llegeix més»

MARATÓ de TV3 2019

Un cop més i molt contents de col.laborar amb la marató de TV3, que enguany tracta de les malalties minoritàries.
Hem fet unes manualitats que es vendran a la botiga solidària que organitza l’associació Cassigalls.

COM ES FORMA UN TORNADO?

MATERIALS: Fairy , un pot de vidre, purpurina de colors, aigua.
PASSOS:
– Hem d’emplenar un pot de vidre.
– Afegim un rajolí de fairy.
– Agreguem la purpurina
– Assegurat de tancar bé el pot i ho remenes fort de manera circular.
HIPÒTESIS:
Nosaltres creiem que els remolins es formen amb… Llegeix més»

Taller d’ocells

El passat divendres dia 8 de novembre els alumnes de CI vam rebre la visita d´en Francesc, de l´Obaga.
Ens va explicar moltes coses sobre els ocells que tenim al nostre entorn. També vam anar al riu a observar algun ocell i vam tenir la sort… Llegeix més»

Líquid no newtonia

Avui 20 de novembre hem intentat fer líquid no newtonià, un líquid que quan es fa pressió es torna dur com una pedra.
Hem fet tots el passos però ens ha faltat la maizena i no ens  ha sortit.
Ingredients:
1-Maizena
2-aigua
3-colorant (opcional)
Conclusió:
Hem ficat farina i  no maizena per… Llegeix més»

FEM AMBIENTS

Els nens i nenes d´Educació Infantil i C.I cada dimecres a la tarda ens agrupem per fer ambients.
Tenim 4 o 5 espais diferents amb diversitat d´activitats i materials i són els mateixos alumnes els que escullen setmanalment on volen treballar.
Aquest trimestre treballem en quatre ambients… Llegeix més»

PENELL

Per fer el penell vam necessitar  una ampolla, una agulla, una canyeta i una cartolina.
Primer vam tallar dos trossos de cartolina una en  forma de triangle i un altra en forma de cua de fletxa, després li vam fer un tall als dos extrems de… Llegeix més»