Sortida en BTT 🚵🏼 de l’alumnat de Cicle Superior! 🚲😜🔝🙌🏻

El dia 31 de maig 🗓, l’alumnat de cicle superior 👫👫, vam realitzar una sortida en bicicleta 🚲(BTT) 🚵🏼 per l’entorn del nostre municipi 🌳🌳, i així, fomentar l’activitat física 💪🏻 entre l’alumnat 😆.
Va sortir a les 9 del matí ⏰ de l’escola, i al voltant de les 9:30 h 🕒 vam arribar a l’Institut de Montbui on, dins la Setmana de les Arts 👩🏼‍🎨👨🏻‍🎨🎨, l’alumnat de sisè 👫 va participar de l’activitat “Postal de retrobament” on tot l’alumnat s’intercanviaven desitjos entre ells. Posteriorment, ens vam desplaçar fins al Mont-Àgora 🎭 on van quedar exposades totes les postals. 👌🏻
Un cop acabada l’activitat, vam esmorzar 🥪🥐 i vam tornar a pujar a la bicicleta 🚲 per continuar la nostra ruta en BTT 🚵🏼. A poc a poc, vam anar pujant 😅 pel camí rural que arriba fins al nucli antic, passant pel Torrent dels Bruixes 🧙🏻‍♀️ i arribant fins a la falda de la Tossa ⛰, on vam dinar tots plegats 😋i vam jugar una estona pel bosc 🤪🌳🌳. Finalment, al voltant de les 3 de la tarda 🕒, vam fer tota la baixada de la falda de la Tossa fins a l’escola 🚵🏼💨💨.
Va ser una activitat molt divertida que esperem poder repetir el curs vinent! 😜🔝🙌🏻
#escolamontbou #superiormontbou #educaciófísicamontbou

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *