A l’Escola Montbou amb el Bullying no hi juguem! 🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵

L’Escola Montbou, a través de la Fundació Barça 🔵🔴, treballem la prevenció del Bullying ✋🏻🤨 a primària utilitzant l’esport 🤼⛹🏻‍♀️🤾🏻🤸🏼com a eina pedagògica👌🏻.
Davant d’aquesta problemàtica social, la Fundació del Barça 🔵🔴 ha dissenyat una metodologia adaptada al currículum escolar de primària a les escoles per ensenyar a identificar i prevenir l’assetjament escolar ✋🏻🤨. Es tracta d’una metodologia que aborda la prevenció d’aquesta problemàtica a través de dinàmiques lúdiques 😄 i participatives on l’esport ⚽️🏀🏐🎾és l’eix vertebrador.

🔵🔴 El programa contra el Bullying de la Fundació Barça 🔵🔴 inclou formació i assessorament pedagògic per als mestres 🧑🏻‍🏫👨🏼‍🏫 que implementen set sessions a través de les assignatures d’educació física, tutoria i visual i plàstica. 🔝🙌🏻

#escolamontbou #bullyingescolamontbou

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *