SOM ESCOLA SOSTENIBLE

Durant el curs 2023-24 hem estrenat el nou edifici escolar MINERVA, i  hem passat a formar part del projecte de l’ajuntament “ESCOLES SOSTENIBLES”.

En aquest curs 2023-24 es duran a terme com a objectius generals:

• Portar a terme el procés d’elaboració del Projecte de Medi Ambient de la nostra escola.
  • Iniciem un projecte sobre els ODS (fam, falta d’aigua, guerres, canvi climàtic…).
  • Externalització, i presentació de projectes concrets d’aula, on es treballarà la reducció i reciclatge de residus.
  • Participem en la xarxa “Esmorzar saludable i residu ZERO”.
  • També volem promoure la creació d’un hort i jardí de plantes aromàtiques.

En el nostre projecte es té molt present l’educació ambiental com un eix transversal que ha d’implicar de forma activa i cooperativa a tota la comunitat educativa en tots els àmbits de la vida de l’escola.

Comissió Escola Sostenible, escola Minerva

Lleida, 20 de novembre 2023