Agraïment al Sr. Benhalima

L’alumnat i tota la comunitat educativa estem molt il·lusionats i emocionats, amb el nostre nou hort i jardí de plantes aromàtiques, que s’ha pogut portar a terme, gràcies a la implicació i dedicació, d’un pare de la nostra escola, el Sr. Benhalima.

Estem molt agraïts, pel seu gran suport i assessorament, així com per tot el material que ens ha fet arribar per tal de poder dur a terme aquesta activitat, que anirem treballant amb l’alumnat durant el curs.

També aprofitem per demanar la vostra col·laboració com a famílies, per tal de poder dur a terme el manteniment d’aquest espai de la nostra escola.

Lleida, 7 de març de 2024

Comissió Escoles Sostenibles, Escola Minerva