ACOLLIDA – 3a sessió de formació sobre l’HORT ESCOLAR

El dijous 25 d’abril, donat que el nostre hort és de terra, la nostra escola Minerva participa i acull la 3a sessió de formació sobre “L’HORT ESCOLAR”  on es tracta com deixar l’hort al tancament del curs, i expliquem com hem distribuït l’espai de les parcel·les i jardí d’ aromàtiques.

També informem com tenim repartit el planter als diferents parterrers:

EI va plantar maduixes, CI va plantar ravenets i pastanaga, CM va plantar enciams, CS va plantar bledes.

A la trobada van assistir mestres i professors/es de diferents escoles i instituts, i també ens va acompanyar el Sr. Benjalima com representant de les famílies.

Durant aquesta sessió vam rebre formació sobre com portar  a terme alguns experiments a l’aula amb les hortalisses de l’hort i com fer el tancament de l’hort escolar.