5è XERRADA BUCODENTAL

L’alumnat de Cicles Formatius de bucodental de l’institut Torre Vicens, ens han vingut a visitar a l’alumnat de 5è, per tal d’explicar-nos com millorar la nostra neteja bucodental, de manera que no tinguem càries, i mantenir les nostres boques i dents sanes.

Hem fet un Kahoot  molt divertit i engrescador, l’objectiu del qual era aprendre quins aliments són més bons per no tenir càries, i d’altres maneres d’evitar-les.

També hem portat a terme,  un joc del “Penjat”, per aprendre nou vocabulari com els aliments CARIOGÈNICS.

Els aliments cariogènics són els que produeixen o promouen el desenvolupament de la càries.

Per exemple: arròs, pa, fideus, cereals endolcits, dolços durs, fruites seques, i  aquí també tindríem les begudes ensucrades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *