Excursió Jungle Trek

JUNGLE TREK

L’alumnat de 5è de l’escola Minerva, el dia 16 de maig, van fer la sortida de final de curs al parc d’aventures situat a Tamarit, en Tarragona.

Vam descarregar adrenalina fent els dos circuits adaptats per aventurers a les tirolines “Els koales i les bruixes”.

També van poder saltar en llits elàstics gegants.

Després de dinar, vam fer una petita caminada fins a la platja del castell de Tamarit, i ens vam poder mullar una mica.

Va ser d’allò més divertit, en un dia ple de sol i aventura per celebrar el final de curs.

SORTIDA DE FINAL DE CURS D’I5

El passat divendres l’alumnat d’I5, vam fer una sortida al complex “Esport  Natura”. Vam observar animals com les oques i els ànecs i vam donar  menjar a un ase molt simpàtic. Després, vam participar en un taller de bosses aromàtiques on cada alumne va fer la seva bossa. Finalment, vam gaudir de diverses activitats i jocs lúdics que van fer del dia una experiència per recordar.

SORTIDA DE FINAL DE CURS DEL CICLE INICIAL

El passat divendres 24 de maig els infants de Cicle Inicial (1r i 2n) vam anar d’excursió a l’Horta de Pinyana.

Un espai on hem pogut connectar amb la natura i la tradició rural. Hem conegut als animals que hi viuen i els hi hem donat menjar. A més, hem realitzat uns tallers molt divertits.

Ha estat un dia genial!

Taller de traç a Educació Infantil

L’alumnat d’Educació Infantil han realitzat un taller de traç impartit per la Rosa Franco  on han pogut experimentar amb els sentits i el seu propi cos per acabar fent una producció artística col·lectiva fomentant el treball en equip. Ha estat una activitat diferent que ha despertat la nostra imaginació i  creativitat!

A I3 i I5 van fer un taller anomenat “Passejada creativa” i a I4  “ Traçant música”.

Moltes gràcies Rosa!

I3 visitem l’Aula rural Horta de Pinyana

El passat divendres 17 de maig, l’alumnat d’I3 van fer una sortida a l’Aula rural Horta de Pinyana. Vam fer un taller de pa que ens vam emportar a casa, vam donar  menjar als animals i vam jugar una estona abans de tornar cap a l’escola! Va ser un dia molt divertit i… que cansats vam arribar…

AL MÓN HI HA DIVERSITAT DE PERSONES!

La setmana passada vam rebre a l’escola un representant de “Colors de Ponent” per tal de fer-nos a tots els cicles diferents xarrades sobre la diversitat sexual i de gènere.

És important sensibilitzar als infants, adolescents i joves respecte a la diversitat.

Volem infants respectuosos, justos i amables.

Gràcies “Colors de Ponent”!

TEATRE AMB ANGLÈS ADAPTAT A CADA CICLE

Seguim amb més activitats de les que vam gaudir durant la setmana cultural. Tota l’escola va poder participar en les obres de teatre íntegrament en llengua anglesa i alguns dels alumnes van poder intervenir a l’obra. A cada cicle se li va adaptar el nivell. Ho vam passar molt bé a l’hora que vam aprendre molt!

Visitem la Granja Escola Castell de Saidía

El passat dijous 2 de maig els infants d’i4 hem gaudit d’un dia ben especial a la Granja Escola Castell de  Saidía a la Saira. El matí va començar descobrint els espais exteriors, després vam fer de cuiners en un taller de pizza. El dia va continuar fent una passejada tot coneixent els animals que tenen i per finalitzar vam fer una volteta en poni.

Va ser un dia fantàstic i d’amistat  amb tot el nivell de 4 anys!

Setmana Cultural a l’escola

La setmana passada va ser una setmana molt especial, per tots els infants de l’escola. A cicle inicial, també vam poder gaudir de moltes activitats, relacionades amb la diada de Sant Jordi i que ens van agradar molt.

El dilluns, els infants de cinquè ens van representar l’obra de sant Jordi, amb dansa final i tot. Ho van fer molt bé!

El dimarts, la diada ens van representar l’obra de les set cabretes, en anglès amb cançons i molta marxa.

El mateix dimarts tots els infants de cicle vam arribar a casa amb un treball manual molt bonic. Els infants de primer van portar una rosa preciosa, i els de segon un punt de llibre d’un drac.

I finalment, el divendres vam anar a l’entrega dels II Jocs florals de l’escola Minerva, organitzats pels aprenents. Tots els alumnes de l’escola, des de I3 a sisè es van preparar dies abans una creació literària adaptada a la seva edat. El divendres vam anar a recollir els premis. El guanyador/a és de cada nivell es va endur un llibre i els dos finalistes un diploma ben merescut. Felicitem a tots els infants per la feina feta i per tenir tantes ganes de participar.

El Patufet de l’Aula d’Acollida a Infantil

Aquest dilluns, 22 d’abril, els alumnes de l’Aula d’Acollida han anat a totes les classes d’Infantil per tal d’explicar als nens i nenes el conte del Patufet.

Els i les alumnes de 6è s’ho havien estat preparant, i després dels nervis inicials… Ha estat tot un èxit.

A Infantil han estat tan contents, que ens han convidat a tornar algun altre dia.