🌤️ Els petits meteoròlegs de 4t visiten Can Santoi!

El passat dijous 26 de febrer, l’alumnat de 4t vam carregar les motxilles d’il·lusió i vam marxar cap a Can Santoi, a Molins de Rei. L’objectiu? Convertir-nos en autèntics experts de la meteorologia.

Durant la jornada, vam poder tocar i aprendre a fer servir diversos instruments de mesura que fins ara només havíem vist als llibres. Però no tot va ser ciència! També vam gaudir de:

  • Connexió amb la natura: Un entorn privilegiat per respirar aire pur.

  • Treball cooperatiu: Vam resoldre reptes plegats, enfortint els lligams entre companys i companyes.

  • Gimcana d’aprenentatge: Una activitat dinàmica on, jugant, vam consolidar un munt de coneixements nous.

Va ser un dia rodó on la convivència i la curiositat van ser les protagonistes. En resum: vam aprendre moltíssim i, sobretot, ens ho vam passar d’allò més bé!

Si voleu veure les fotografies cal que clikeu aqui

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>