Sant Jordi 2021

El bon temps ha acompanyat la diada de Sant Jordi.

A l’escola s’han fet activitats diverses per celebrar-ho. Des de l’AMPA ens han fet arribar llibres per les classes i un detallet per tots els nens i nenes de l’escola.

A P3 ens ho hem passat genial celebrant la diada de Sant Jordi. Hem fet tallers, hem explicat el conte que ens ha regalat l’AMPA, hem ballat i hem representat la llegenda. Ha estat un dia molt divertit. Si voleu veure que bé que en ho hem passat, cliqueu aqui.

A P4 també hem gaudit d’un Sant Jordi molt millor que el de l’any passat! Hem explicat la Llegenda de Sant Jordi amb ombres xinesques, hem après la cançó de grans “Surt sol, solet”, hem fet un detallet per als que més ens estimen, i hem rebut uns preciosos llibres de regal per part de l’AMPA de l’escola. Mireu-nos!

A P5, hem fet un matí de tallers i hem descobert els regalets de l’AMPA. Per la tarda, hem fet les representacions de la LLEGENDA DE SANT JORDI, en petits grups. Descobriu com ha anat la jornada clicant aquí!!!

Els alumnes de cicle inicial han realitzat diferents activitats per celebrar la diada de Sant Jordi.  Durant el matí  vam realitzar  tallers relacionats amb la primavera per a decorar l’escola i deixar-la ben acolorida.
A la tarda vam baixar al pati a celebrar els Jocs Florals, tot i que tots els participants van treballar molt només va haver-hi tres guanyadors de 1r i de 2n. Els alumnes de 1r van participar creant endevinalles i els de segon van escriure un conte. Al llarg del dia també ens van arribar els contes regalats per l’AMPA. Durant la setmana també vam preparar roses de fang o plastilina i vam treballar algunes cançons i danses relacionades amb Sant Jordi. Si voleu veure una petita mostra feu clic aquí!!!

Durant el matí, cicle mitjà hem celebrat els Jocs Florals. Aquest any les categories treballades eren; contes pels alumnes de 3r i poemes l’alumnat de 4t! A més, abans de l’entrega de premis, hem tingut el plaer d’assistir a una obra de teatre improvisada pels mateixos alumnes, que amb les seves interpretacions ens han amenitzat el matí! Després del pati, tallers i a la tarda pel·lícula sorpresa!
Gaudiu amb nosaltres fent clic aquí!

A l’estudi assistit van fer punts de llibre.

Els alumnes de cicle superior durant el matí han elaborat un punt de llibre de Sant Jordi i hem celebrat els Jocs Florals. Després del pati hem participat tots junts en l’entrega de premis a les categories treballades en cada nivell. Els alumnes de cinquè han participat en la categoria de cal.ligrames i els alumnes de sisè acròstics i poema visual en anglès. També hem entregat els diplomes als finalistes dels dibuixos matemàtics i el finalista de la foto matemàtica.  Podeu veure l’entrega de premis fent clic aquí!