Aquesta és una seleccio d’apps adreçades als alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.
- Pili Pop (a partir de 6 anys): Aquesta aplicació us anirà molt bé per treballar l’expressió oral. Conté jocs, activitats per incorporar nou vocabulari i practicar la pronunciació.
Disponible en iPhone i iPad.
- CreAPP Cuentos: Aplicació per crear contes en anglès i fomentar la creativitat. Podeu utilitzar il·lustracions de contes clàssics, afegir textos i àudios a la vostra història.
- Duolingo: Learn Languages free: Aplicació d’aprenentatge d’idiomes multillenguatge i grauïta. Opció de triar la llengua que volem aprendre i superar etapes d’aprenentatge de vocabulari i expressions a nivell llegit, escrit i oral.
- Charades! Kids: Joc d’endevinar paraules, títols de llibres, pel·lícules o cançons per treballar el vocabulari en llengua anglesa.
- Tellagami: Permet crear personatges virtuals (avatars) als quals podem posar veu o transformar en veu el text que introduïm. Podem editar el personatge i escollir diferents característiques (cabell, ulls…) Permet exportar el projecte com a vídeo.
- Learn English Grammar: App gratuïta de British Council per practicar la gramàtica anglesa.
- English Practice: App molt dinàmica en format concurs i amb flashcards per anar practicant. Podeu escollir entre tres nivells.
Disponible per a android
- Comic page creator: App per crear còmics. Es poden triar diferents escenaris, personatges, bafarades…
- Phrasal verbs: App molt dinàmica amb flashcards amb vocabulari i exercicis per practicar els phrasal verbs.
Disponible per android












magradan molt las aplicasions
Hola Adam!
Què bé que t’agradin! Són molt xules i us ajudaran molt aquests dies! Una abraçada!