El dijous passat van venir a l’escola la Laura i el Joan per fer-nos l’activitat “viu la recerca amb la Laura i el Joan”.


Ens van explicar que ells son científics i vam treballar dues activitats relacionades amb la investigació en la ciència. D’una banda, la primera consistia en observar el to de la nostra veu i la seva freqüència. Després, vam escoltar una conversa sobre un possible robatori on haviem d’analitzar el que escoltavem i així poder generar hipòtesis sobre els possibles sospitosos.
D’altra banda, a la segona activitat vam conèixer l’origen de l’esciptura. Vam observar tokens amb el seu significat i, finalment, vam representar un d’ells i un que ens vam inventar.
Va ser una estona on vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar molt bé! Aquí podeu veure un tastet de tot el que vam fer 🙂


