Teatre: La filla del carboner

Dijous passat, vam anar a veure una obra de teatre: ” La filla del carboner”.

Fàtima, la filla del carboner, és un conte tradicional teatralitzat, en el qual les paraules, la música i els enigmes s’entrellacen per a mostrar-nos alguns bonics costums i tradicions del Magreb.

A través d’aquesta obra de teatre, s’han treballat diferents objectius:

-Fer conèixer les coordenades físiques, lingüístiques, socials, tradicionals, artístiques,religioses, etc, del Magrib (especialment del Marroc), per fomentar la comprensió i el reconeixement envers aquestes cultures tan properes i presents a casa nostra.
-Fer reflexionar als alumnes sobre la importància que té tota cultura.
-Facilitar la comprensió intuïtiva que el contacte amb la diferencia és necessari i profitós.
-Potenciar el respecte a la diversitat donant a conèixer elements de la cultura i la societat, àrab i amaziga, i afavorir el diàleg en la diversitat.
-Fomentar en els alumnes l’estima, la implicació personal i el sentit de l’importància,
envers qualsevol cultura.