TALLER DE CREACIÓ DE LOGOTIPS 💡🤔🎨🖌️

Durant aquest curs escolar 2021/2022 els alumnes crearan  i gestionaran una cooperativa a l’aula i s’organitzen per fabricar productes artesanals.

Aquests productes, els vendrem a la Fira de Sant Isidre, que tindrà lloc quan acabi el curs escolar i destinarem una part de la recaptació a una entitat social que els alumnes triaran.

Es tracta d’una activitat que es desenvolupa de forma lúdica i creativa a través d’una metodologia de treball que permet treballar diferents competències de manera transversal.

El procés creatiu ja ha començat!! , ja hem triat el nom de la nostra cooperativa: MEDITERRANIERS.

Toca ser creatius i anar pensant en el disseny d’un logotip que ens representi .Hem realitzat un taller de creació de logos amb el Miquel Caimary, dissenyador gràfic ,  i hem treballat conceptes relacionats amb els logos: tipografies, colors, formes , tamanys, inspiració, emocions …

Aprofitant l’experiència i l’assessorament d’en Miquel, l’hem dissenyat els esborranys dels nostres logos i els hem estat redissenyant. En breu farem un concurs de logos per veure quin és el que més ens agrada.

Famílies, us mantindrem ben informades de tot el procés 😜