PRIMERES SESSIONS DE MÚSICA (CICLE SUPERIOR)

Hola, famílies de cicle superior!

Aquest curs hem començat amb molta força musical a les classes de 5è i 6è. Teníem moltes ganes de tornar a fer música! Durant les sessions de setembre i part de l’octubre, hem estat duent a terme dues propostes diferents però ben rítmiques!! Ha estat tot un repte aprendre les primeres dinàmiques musicals, però alhora, ens ha encantat i ens ho hem passat molt bé, no podíem deixar de practicar els ritmes a tota hora! És per això que hem pogut comprovar que, si fem pinya, toquem tots plegats i ens escoltem, podem sonar molt bé i ens ajuda a poder estar més cohesionats com a grup-classe!

Per una banda, vam aprendre un acompanyament rítmic de percussió corporal per acompanyar la cançó Dance Monkey de la cantant australiana Toni Watson (podreu visualitzar el resultat del vídeo en la següent entrada del blog). Si cliqueu al títol de la cançó, podreu escoltar-la i, si us animeu, seguir-la practicant a casa!

Per altra banda, vam aprendre l’acompanyament de percussió amb gots de la cançó Si me voy de la cantant Paula Rojo. Aquesta és la versió amb espanyol de la cançó When I’m gone de la cantant i actriu nord-americana Anna Kendrick i que apareix a la pel·lícula de comèdia musical estatunidenca anomenada Pitch Perfect. Si cliqueu al títol de la cançó, podreu escoltar-la i, si us animeu, mostrar el vostre talent per acompanyar aquesta cançó! Recordeu que només necessiteu un got!

A seguir gaudint de la música, ànims i endavant!!!