FIRA SANT ISIDRE. COOPERATIVA MEDITERRANIERS❤️

Avui ha estat el gran dia! Avui hem anat a la Fira de Sant Isidre a vendre els productes de la nostra cooperativa: Mediterraniers.

Ha estat tot un èxit, perquè la Cooperativa ha fet una recaptació de 332,20€ amb la venda dels productes artesanals: sal aromàtica, vinagre aromàtic, portaespelmes, punts de llibre, clauers i bosses aromàtiques.

Ha estat  la tasca dels nens i nenes de la Cooperativa Mediterraniers, que amb moltes ganes, dedicació i treball en equip han aconseguit fabricar i vendre productes ecològics, reciclats i amb productes naturals de collita de l’hort de la nostra escola.

Amb aquests diners recollits, hem de fer la donació a APA HUELLA CANINA (entitat que han triat per fer la donació), s’ha de retornar el capital inicial a cada cooperativista: 3€ i han de triar en assemblea a què volen destinar tots els diners guanyats en la venda d’avui

Tota aquesta impressionant feina ha estat possible gràcies a l’ajuda i implicació del personal de l’escola, de les famílies, del padrí de la Cooperativa: Oscar Álvarez de Click-It, de Maria d’APA HUELLA CANINA (entitat triada per fer la donació). i del suport de les tècniques de l’ajuntament : Maria Robles, Nina Sentís i Clara Moreno.

En definitiva, ha estat una experència única per tothom de la sortim amb moltes ganes de continuar treballant en projectes tan engrescadors i productius com aquest.