Pujada a Sant Ramon!!!

Aquesta setmana els alumnes de cicle mitjà, per no perdre la tradició, han pujat a l’ermita de Sant Ramon. Tots plegats hem gaudit d’un matí ple d’emocions on en tot moment ha estat present el valor de l’esforç, la superació, la col·laboració i el companyerisme.

Ens hem adonat que gràcies a la gran labor que fan l’Associació Rodamont, no hi ha barreres ni limitacions per les persones que pateixen una discapacitat motriu.

Aquesta gran família de l’Escola Mediterrània volem agrair-los la seva ajuda. També, gràcies a les famílies que ens vau poder acompanyar.