Benvinguts i benvingudes a segon… i al bloc!

Bona tarda famílies, i benvingudes!

Hem passat una setmana plena de noves sensacions, retrobades, expectatives… i canvis!

Al llarg d’aquests dies he observat com els vostres fills i filles van ajustant-se a la nova aula, als vells-nous companys, a la nova mestra (en alguns casos…) i a les noves rutines. S’estan esforçant molt per agafar el ritme del dia a dia, són uns campions!

Hem començat amb activitats una mica més tranquil·les: vam plasmar en un dibuix abstracte les diferents sensacions de la tornada a l’escola, vam preparar el cartell per al calaix i vam jugar lliurement amb els materials que tenim a l’abast a la classe, per tal d’anar coneixent una mica més l’espai on conviurem els propers mesos.

Veureu també algunes imatges dels moments d’esbarjo. Això de poder treure’s la mascareta (qui ho desitja) ha estat fantàstic per ells!

Hem començat el tema de medi de les plantes. Tenim un hort a l’escola, així que començarem a inspeccionar!

Espero que us agradin les imatges d’aquests primers dies. Les teniu clicant la foto d’aquí sota. Podeu deixar els vostres comentaris!

Fins la propera!

Agnès.