XIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dimarts 4 d’abril els alumnes de l’Escola Mediterrània vam participar en el XII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU VEU ALTA.
Durant el 2n trimestre un grup d’alumnes de 4t i 6è vam gaudir preparant les lectures dels llibres “50 OFICIS ESBOJARRATS” de Carles Sala i Vila i “L’hora de la veritat-Zona Zombi” de Peter Walker. Un grupet de’alumnes voluntaris acompanyats de dues mestres jubilades Teresa Llamas i Blanca Crespo han preparat el Certamen amb molta il.lusió.

En la Categoria de Grumets Vermells de 4t E.P. CARLA MELLADO I LUCIA MORALERS (COM A SUPLENT)
En la Categoria de Grumets Verds de 6è E.P. ANNA CÀCERES I XÈNIA CÀCERES (COM A SUPLENT)

Acompanyats de companys de l’escola, mestres i familiars us podem dir que vam passar un matí genial en el Casal Casablanca.
de Sant Boi,

L’Escola mediterrània vol agraïr l’esforç i dedicació dels alumnes, mestres, familiars que van fer possible que la Carla i la Lucia participessin al Certamen.

20170404_130850

dig