SANT PONÇ 2018

La festa de St Ponç 2018 va ser un moment on tota la comunitat educativa de l´escola Mediterrània i entitats col·laboradores vam gaudir d´uns moments feliços compartint amb la resta de famílies de l´escola uns tallers i experiències que ja formen part de la tradició de l´escola. Agraïm la participació de les entitats col·laboradores, dels avis de l´hort, els ex-alumnes de l’escola, a l´AFA i famílies, a l´ajuntament per fer possible que el.Projecte l´Escola Oberta al Barri , apropi un any més la tradició de St Ponç a les famílies de l´escola Mediterrània.

Aquí teniu un altre enllaç per poder veure més fotos i video!