Setmana de Sant Jordi

Hola famílies!

Aquesta setmana ha estat especial i significativa per tots, ja que culminava amb la diada de Sant Jordi. Per això, algunes de les propostes han estat amb aquesta temàtica.

Hem elaborat una rosa amb plastilina i fang, utilitzant la tècnica del xurro i de la bola, treballant així la motricitat fina. També hem pintat dibuixos d’alguns personatges de la Llegenda de Sant Jordi.

Altres propostes han estat: confegir el propi nom i dels altres companys/es amb lletres de fusta, on a la vegada que treballàvem la consciència fonològica, també classificàvem les lletres a calaixets diferents.

Hem jugat al “Grabolo Junior”, un joc de cartes i daus, on, per torns, es tiraven els dos daus (animal i color) i qui trobava la carta se la quedava, i al final comptàvem quantes cartes tenia cadascú.

També hem jugat a construccions, a puzzles i a la perruqueria amb plastilina.

Entre tota l’escola hem fet un conte encadenat, el podeu veure a la web de l’escola!

Esperem que hagueu passat una bona diada i que gaudiu de les fotos!