LA TARDOR HA ARRIBAT A MÚSICA!!!

Hola, famílies!!!

En les sessions de música, els infants d’I3, habitants del Petit Tipi, hem aprofitat per treballar la tardor a través de la música!!! Ens ha encantat!!! Estem descobrint que ens agrada cantar, ballar i començar a descobrir els instruments que tenim a l’escola… Quina il·lusió! Hem estat cantant la cançó de Les Fulletes i ens hem convertit en autèntiques fulles que a poc a poc van caient…També, hem après quins són els colors de la tardor a través de la cançó M’agrada la tardor, la qual hem acompanyat amb alguns instruments!!

A més a més, per celebrar la festa de la castanyada, estem aprenent la dansa de “La Castanyera” (versió de la Dàmaris Gelabert) i ho fem d’allò més bé!! Ens estem preparant per ballar tots i totes juntes el dia de la castanyada juntament amb els nostres companys i companyes d’infantil!

Dit això, us enllaço la cançó de La Castanyera per si la voleu escoltar, cantar i ballar amb les vostres famílies!

Podeu gaudir de les fotos al següent article protegit amb contrasenya! A gaudir de la música, una abraçada gegant!!!