Cavalls, Cangurs i Peixos. El Carnaval dels Animals (I3)

Hola, famílies!

En la quarta sessió del projecte de música, ens hem transformat en CAVALLS  i hem acompanyat la cançó amb percussió corporal i, després, amb els ous d’arròs (shackers). Ens ho hem passat superbé trotant com autèntics cavalls!

Després, les nostres petites mans, s’han convertit en CANGURS, Hem realitzat uns exercicis per treballar les dinàmiques musicals, ràpid-lent. Per fer-ho, ens hem col·locat una persona davant de l’altra donant-li l’esquena. L’objectiu ha estat que quan escoltàvem les escales ascendents i descendents del piano havíem de pujar i baixar les mans  de manera saltarina per l’esquena del nostre company/a. I, quan escoltàvem els acords lents i tranquils del piano, havíem de lliscar les nostres mans per l’esquena del nostre company/a fent-li un agradable massatge.

En la cinquena i última sessió del projecte del carnaval dels animals, ens hem convertit en PEIXOS. Hem realitzat uns exercicis de relaxació amb la utilització de bombolles de sabó. Hem sortit a la petita gespa de fora de l’aula per explorar com uns peixets les bombolles, ens ho hem passat molt bé!! L’obra musical que hem escoltat es diu Aquarium.

Com a tancament del projecte hem fet una petita coreografia en rotllana amb l’obra musical El Carnaval dels Animals, on hem pogut escoltar tot el conjunt d’animals que hem estat treballant. Els animals s’ho passen molt bé i nosaltres encara millor!!

Ens ha encantat fer aquest projecte de música relacionat amb animals! Hem fet molta música, dansa, moviment, teatre i expressió corporal! Ens ho hem passat d’allò més bé!!! Si voleu veure totes les fotos i vídeos, us ho deixo enllaçat en el següent article amb contrasenya.

Bones petites vacances Petit Tipi, ens veiem a la tornada! A seguir gaudint de la música!!!!