Tornem a classe!!!

Hola famílies de Llum i Color,

Després d’estar uns dies a casa, per fi aquesta setmana vam poder tornar a l’escola, amb molta energia i ganes per continuar treballant amb els nostres infants. Desitgem que els companys i companyes que encara no han pogut reincoporar-se, ho facin ben aviat, per tal de poder estar tots els membres de la classe junts de nou.

Durant aquesta setmana, hem estat treballant amb unes noves propostes de treball, les quals han estat variades i interessants. La taula de lecto, amb la Paula, hem treballat les lletres i el so de les paraules mitjançant una sèrie de targetes molt simpàtiques a través de les quals havien d’encerclar la imatge que començava per aquesta lletra i, per fer-ho una mica més difícil havien d’encerclar també les imatges que tenien la lletra escollida. La taula d’art hem fet diferents tipus de grafismes en unes imatges de formatgets. De mica en mica, anem evolucionant favorablement en aquest aspecte.

La gresca i la proposta motivant on tots i totes han estat molt concentrats i ho han fet molt bé, ha estat a la taula de mates amb les sumes. Hem iniciat el treball a aquest contingut matemàtic i, a través de targetes amb diferents sumes, havíem de pensar i enganxar el resultat de l’operació a unes tires de l’1 al 9. Ens hem ajudat amb els dits i la plastilina, per tal de resoldre les operacions i sobretot iniciar el procediment al raonament i desenvolupament matemàtic i algorítmic. També a natura, hem manipulat i mirat amb la lupa les mongetes verdes, les hem mirat per dins, per fora, olorat…Al taller de lletres i de nombres hem continuat amb les activitats que es van quedar sense acabar abans del confinament.

En un altre espai, hem jugat amb la plastilina fent diferents formes, boletes, xurros, cors, galetes… Les construccions d’aquesta setmana han estat amb les peces de fusta. La imaginació i creativitat per fer formes i figures amb els troncs i els pals són originals.

La psico ha sigut genial i és que teniem molta ganes de jugar amb les nostres peces i de tornar a somiar amb els nostres amics/guesm i després com sempre estiraments i relaxació.

Ahh!! Des d’aquesta setmana tenim el minimon de l’hivern que substitueix al Lego que vam tenir durant el primer trimestre i, serà un nou espai que tindrem durant la circulació lliure a l’aula.