FI DE CURS!!

Estimades famílies:

Abans d’acomiadar-nos, us expliquem com han anat els últims dos dies del curs. Dilluns van arribar molt contents, ja que sabien que aniríem a passar el matí a la Torre roja, on van córrer, jugar amb els companys i gaudir del súper bon dia que feia. A mig matí vam tornar a l’escola per gaudir d’uns gelats que, amb tanta calor, els hi va semblar genial!!

Dimarts vam arribar a l’escola amb un popurri de sensacions. Per una banda estaven molt contents perquè sabien que era l’últim dia de curs, que ens fem molt grans, ja que uns passen a primària i els altres es converteixen en els grans d’infantil i faran P5. Per una altra banda estàvem una mica tristos perquè hem fet molta pinya i ara toca acomiadar-nos per gaudir de l’estiu. Tot i tornar amb els antics companys, trobarem a faltar les noves amistats, però ens farà il·lusió trobar-nos a la porta a les entrades i sortides, veure’ns al sortir d’algun mòdul… Així que va tocar acomiadar-nos entre tots.

Després del pati vam gaudir d’un pica pica a la classe amb patates i galetes i li vam regalar la capa d’aniversari a la Martina, que divendres no va poder venir i ella també fa anys a l’estiu.

Ara toca la part que menys m’agrada, ja que toca dir: fins aviat!!! Ha sigut un curs una mica diferent, però no ha canviat l’energia i alegria dels infants quan juguen, quan comparteixen estones amb els seus companys i quan aprenen. No només han après ells, també nosaltres. Ens han donat una lliçó molt important, ja que s’han adaptat als canvis per portar el curs de la millor manera possible. Gràcies a les famílies que heu ajudat als nens i nenes a portar el curs amb energia i esperança de que tot passarà ràpid, gràcies per estar “a tope” al llarg del curs, gràcies pels detalls, GRÀCIES per tot.

No podem oblidar tota l’ajuda de la Lidia, que ens ha acompanyat en tants bons moments, que vam fer una videotrucada a classe tots junts, que ens ha vingut a visitar en estones de pati i que sempre ens quedarà el bon record.

També donar les gràcies als alumnes per haver fet un curs ple de màgia, de moments especials, de converses infinites, de les estones de contes on la Cristina s’havia d’inventar veus diferents, de la cara que posàveu al adonar-vos que estàveu aprenent coses, per gaudir manipulant, experimentant… M’emporto molts bons moments de la Caseta de l’arbre, així que moltíssimes gràcies per aquest curs i per ser tan autèntics i especials!!