BONES FESTES!!

Benvingudes famílies una vegada més a la Caseta de l’arbre. Aquesta vegada és per veure com ha sigut l’últim dia del primer trimestre, que ha finalitzat de la millor manera possible.

Ahir, al arribar a l’escola, vam veure que el nostre Tió estava súper gran, ja que l’hem donat molt de menjar aquests dies. Estàvem molt emocionats i contents, sobretot en el moment que vam sortir i, al apropar-nos al Tió, es va començar a tirar pets, així que per grupets van picar a veure si sortia alguna cosa. Amb el primer grup que va picar, només van sortir boles de paper de diari, (que entremaliat aquest Tió jeje), però després van tornar a picar més fort i va “cagar” un paquet. Així que els altres dos grups de nens i nenes van picar amb molta força i moltes ganes. Quina sort hem tingut, ens ha deixat unes baldufes d’animals molt boniques i divertides. Per acabar de passar un dia rodó, després de menjar el nostre esmorzar, l’escola ens va regalar  torró de xocolata i neules per els nens i nenes que volien (a alguns els hi va agradar molt les neules perquè van voler repetir jeje). Després de l’esmorzar, vam pintar les cares i vam donar un toque de purpurina, ja que l’últim dia de trimestre és molt especial.

Molt bones festes i bon any de part de la Lidia i meva. Segur que el nou any, que està a punt de començar, serà molt especial i amb moltes coses bones per compartir. Gaudiu molt de les vacances, descanseu el que pogueu, mireu pel·lícules boniques, mireu molts contes, escolteu cançons que ens facin estar alegres i sobretot quedeu-vos amb les coses boniques que han passat aquest any, que segur que el proper serà millor i més especial.

BONES FESTES FAMÍLIES!!!!