NADAL a Primer 🎇

Estimades famílies!! Hem acabat el primer trimestre!!

Les últimes setmanes hem tingut molt esperit nadalenc escoltant i ballant nadales, recitant el poema, fent el ball del festival d’hivern, preparant la postal de felicitació, obrint els mitjons del calendari d’advent, decorant la classe, fent també propostes de matemàtiques i llengua… i moltes més coses que a l’entrada següent podreu veure.

Estic molt orgullosa dels grans avenços que he anat veient al llarg del trimestre en tot el grup i molt contenta de poder acompanyar-los en totes aquestes vivències i aprenentatges.

Carreguem les piles aquestes vacances i tornem amb energia renovada.

BONES FESTES I SALUT 😍

Fins el dia 10 de gener !!! Una abraçada molt forta !!!

Myriam 🤩🎄

Narratives sonores

Hola a tothom! Durant el primer trimestre les alumnes de sisè han preparat unes narratives sonores que es complauen en presentar-vos. Després de moltes sessions de treball podem publicar el primer capítol: CAPTURATS. Una història de terror escrita, interpretada i enregistrada per Alan, Jiale, Edgar, Alejandro i Gerard.

Al llarg del segon trimestre anirem publicant els següents capítols. Atents a la web de l’escola!

Recomanem sentir la història amb auriculars.

Edat recomanada: +7

Fi de trimestre a llum i color

Benvolgudes famílies

Ja s’ha acabat el trimestre i podem dir que els vostres fills i filles han gaudit molt d’aquest espai màgic. Durant aquests dies han pogut jugar amb els materials de la sala i sobretot hem continuant oferint lletres per poder despertar el seu interès. Ara, que s’apropen els dies de nadal hem tingut una proposta molt divertida per decorar el nostre arbre.

Que passeu un bon nadal i gaudiu d’aquests dies de festa, però sobretot cuideu-vos molt!

Podeu veure les fotos dels diferents grups en els articles protegits amb contrasenya.