ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Aquest curs hi ha eleccions per la renovació de membres del Consell Escolar.

Us adjuntem el calendari de les eleccions.

US ANIMEM A TOTS I A TOTES A PARTICIPAR-HI!

BENVINGUTS AL CURS 21-22

Benvingut setembre!! Benvinguts i benvingudes!

Avui l’escola obra les seves portes per rebre a tot el personal del centre.

Amb el Claustre de benvinguda donem el tret de sortida  d’aquest curs 21-22.

Desitgem que aquest curs sigui fantàstic!!

Nens i nenes us esperem el 13 de setembre amb els braços oberts!

LLIBRES CURS 21-22

Clicant el següent enllaç podreu veure els llibres que utilitzaran els vostres fills i filles el curs vinent.

Recordeu que heu d’omplir la butlleta de l’AMPA per fer la reserva!!

LLIBRES CURS 21-22

BON ESTIU!!!

Arribar al final d’aquest curs no ha estat fàcil. Les circumstàncies tan excepcionals que hem viscut ens han posat al davant un camí ple d’obstacles i entrebancs però, alhora, ple de sorpreses i creixement personal.
Durant aquest curs hem comprovat que entre tots i totes, fem la feina més fàcil. Mirem enrere i pensem que segurament ho podríem haver fet millor, o diferent…; però tots junts hem fet pinya, i ho hem aconseguit.
El curs vinent es presenta, encara, ple d’incògnites i dubtes però estem convençudes que junts farem que el Marta Mata continuï creixent.
Us desitgem de tot cor un bon estiu i esperem veure-us al setembre amb més força i alegria que mai.