MINORIES QUE FAN MAJORIES

Un cop acabats tots els festivals de l’escola, ens fa molta il·lusió informar-vos que s’han recollit 2.185 euros per a la Marató de TV3.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS I A TOTES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!

VISITA DELS PATGES A L’ESCOLA

Avui han vingut a veure’ns els patges dels Reis d’Orient. Els nens i nenes d’educació infantil i cicle incial han llegit les seves cartes i els patges han pres bona nota!

Ja podeu veure les fotos a l’apartat de fotos de la pàgina web.

Moltes gràcies patges per haver vingut!!

HEM GUANYAT EL CONCURS DEL FANALET DE GIRONA!!

Els nens i nenes de P5 han participat en el concurs del fanalet de Girona i han guanyat el primer premi!

Aquest any, la temàtica del fanalet era el mar i la importància de cuidar-lo i, com podeu veure a la foto, els hi ha quedat molt bé.

Enhorabona a tots i a totes!!

PATGE DE LA LLUM

Aquest dilluns ha vingut el Patge de Llum a veure els fanalets que han fet els nens i nenes de P5.

Aquest any, el fanalet vol recordar la importància de cuidar el mar. El Patge li ha agradat molt i ha dit que ho explicaria als Tres Reis quan arribin a Girona.

Ja podeu veure les fotos a l’apartat fotos.

DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

El dilluns 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. L’educació és l’única forma de lluitar de veritat per aconseguir que aquest dia no s’hagi de celebrar.

La setmana passada, a l’escola es va treballar la igualtat de gènere i el divendres els alumnes de sisè van llegir un manifest i tots i totes vam ballar la flashmob GIRONA BALLA per una RELACIONS LLIURES EN IGUALTAT.

Ja podeu veure les fotos a l’apartat fotos i vídeos de la pàgina web.

El proper dissabte 30 de novembre a les 10h. a les escales de darrera el Pavello de Fontajau tindrà lloc la flashmob organitzada per l’associació de dones Horitzó i l’Ajuntament de Girona.

XERRADA DE MARTA PORTERO SOBRE NEUROCIÈNCIA

El passat 7 de novembre famílies i mestres vàrem tenir el plaer de compartir una petita part dels coneixements d’aquesta gran comunicadora.

Ens va fer un  resum del funcionament del cervell humà, de la importància de l’ambient i com aquest pot condicionar positiva i negativament  en el desenvolupament dels nens i nenes.

Tot un seguit de consells i reflexions útils en el dia a dia per a casa i, també per l’escola amb la intenció de compartir línies d’actuació educativa entre família i escola, per anar tots junts  cap una millor educació dels nostres infants.

Aquí en tenim unes imatges:

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui ha estat un dia carregat d’activitats. Aquest matí ha vingut la Castanyera a explicar-nos moltes coses sobre les castanyes i els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial li hem cantat cançons.

Aquest migdia, molts pares i mares ens han torrat castanyes que ens les hem menjat aquesta tarda. Estaven BONÍSSIMES!!

Per últim hem vist un teatre que ens ha agradat molt i molt.

VISCA LA CASTANYADA!!