CM 3: Montseny

El Pregó dels Infants

Aquest any les nenes i els nens de Cicle mitjà hem treballat molt per ajudar a escriure el pregó de les festes de Santa Eulàlia, patrona de Barcelona i les seves festes d’hivern. Tot i que aquest any no hem pogut anar a la Plaça Sant Jaume a llegir-lo, ens les hem enginyat per fer-ho

El Pregó dels Infants Llegeix més »

Comencem a treballar a l’hort!

L’alumnat de cicle mitjà 3 (MONTSENY) hem començat a netejar l’hort per tal de poder plantar en les millors condicions. Estem il·lusionats i tenim moltes ganes de cuidar i treballar sobre el procés de com creixen les plantes. Ja hem fet un llistat amb tot el que necessitarem! Segur que dintre de poc us podem mostrar

Comencem a treballar a l’hort! Llegeix més »

KEITH HARING

Quin plaer ha sigut treballar l’artista Keith Haring! Gràcies a la nostra auxiliar de conversa en anglès, Catherine, hem pogut fer aquestes obres d’art basades en l’activista social. A més de fer la nostra versió de la seva obra, hem pogut conèixer un artista que té obra a Barcelona, al museu del MACBA. Us animem

KEITH HARING Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut