CM 2: Pirineus

CS i CM compartim!!

Cicle superior i cicle mitjà hem intercanviat coneixements a la vegada que ampliàvem l’experiència d’aprendre. Els alumnes de la classe de l’Oceà Atlàntic han presentat les seves maquetes dels aparells del cos humà a la classe del Montnegre i a la classe del Pirineu. Una molt bona manera de consolidar allò que han après. Ens […]

CS i CM compartim!! Llegeix més »

Quan toca Educació física, la pluja no ens atura.

Avui els Pirineus, tot i la pluja, hem dut a terme les activitats d’educació física a l’aula. Hem apartat cadires i, seguint les mesures de seguretat com finestres obertes, mascaretes i neteja de mans; ens hem pogut aprofitar de l’espai!!! Hem treballat la coordinació i la sincronització amb els balls, hem jugat al joc de la cadira tradicional i cooperatiu per

Quan toca Educació física, la pluja no ens atura. Llegeix més »

El Pregó dels Infants

Aquest any les nenes i els nens de Cicle mitjà hem treballat molt per ajudar a escriure el pregó de les festes de Santa Eulàlia, patrona de Barcelona i les seves festes d’hivern. Tot i que aquest any no hem pogut anar a la Plaça Sant Jaume a llegir-lo, ens les hem enginyat per fer-ho

El Pregó dels Infants Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut