VENEM PRODUCTES DEL NOSTRE HORT ESCOLAR

Divendres 15 de desembre del 2023 vam acomiadar el trimestre venent productes del nostre hort escolar.

Al llarg del primer trimestre, els infants de 2n, 4t i 6è (amb l’ajuda de les mestres encarregades de l’hort i del senyor Luís -avi de l’escola-) han plantat i collit diferents hortalisses, com faves, enciams, escaroles, pastanagues, cebes, cols i julivert. Els infants d’aquests cursos s’han anat enduent a casa els productes que ells mateixos collien quan era el moment oportú. Però resulta que hem cuidat tan bé aquest espai, que hem produït més del que esperàvem.

Així que, tal com ja vam fer el curs passat, vam decidir vendre enciams i bledes a altres famílies de l’escola. Els propis alumnes van fer packs d’aquestes dues verdures per vendre-les a 1€. Els i les botigueres encarregats de les paradetes de venda ser alguns nens i nenes de 6è.

En total es van vendre 24 packs. Els diners recaptats s’invertiran en la millora de l’hort.

Agraïm la col·laboració de l’alumnat i professorat implicat, del senyor Luís i de les famílies.