Història

L’escola Marta Mata es va inaugurar l’any 2003 com a resultat de l’increment de la natalitat del barri de Can Guardiola. En un inici es va ubicar en mòduls prefabricats i el 19 de setembre de 2005 es van iniciar les obres de construcció de l’edifici. Finalment, el 12 de febrer de  2007  es va estrenar l’escola nova.

Al curs 2012/2013 el centre va esdevenir Agrupament de sords, atenent a alumnat amb discapacitat auditiva de la zona de Viladecans, Gavà, Begues i Sant Climent. Des d’aquell moment l’escola va anar creixent com a centre de tres línies fins el curs 2014-2015, quan un descens de la natalitat, va provocar  el tancament progressiu d’una de les línies. Actualment, la nostra escola funciona com a centre de dues línies a Educació Infantil i de tres des de 4t de Primària fins a 6è.

El centre ocupa l’extensió d’una illa de cases entre els carrers Can Tries, Can Guardiola i Av. Can Palmer i es distribueix en dues plantes. A la inferior es troben, entre altres dependències, les aules d’educació infantil i cicle inicial, així com la seu de l’AMPA. A la part superior de l’edifici s’ubiquen les de cicle mitjà i superior.

“Abans de decidir com vols ser  mira’t al mirall i aprèn com ets”

La vigència de la pedagoga Marta Mata

Unes mestres de l’escola van assistir a una exposició sobre la vida d’aquesta gran pedagoga que dóna nom al nostre centre.

Si vols més informació clica l’enllaç Marta Mata.