Celebrem la Castanyada!

Els passats dies 31 i 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola Maria Borés. Vam fer moltes activitats: Dilluns va venir l’Ós Mandrós a explicar-nos uns contes molt divertits i vam fer els panellets per menjar-los al dia següent. Dimarts vam tenir una visita molt esperada: la Castanyera, que venia des de molt lluny, i com sempre, carregada d’històries, castanyes i somriures per tots nosaltres. A la tarda, vam fer una mostra de balls tradicionals i tot seguit ens vam menjar les castanyes. Els alumnes de sisè van ajudar en l’organització de la festa. Ens ho vam passar d’allò més bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *