PRIMERA FASE INTERNA DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A 4t

Aquest dijous 2 de març al matí hem celebrat la primera fase interna del certamen de lectura en veu alta. L’alumnat de 4t han estat treballant intensament la lectura en veu alta durant tot el primer i segon trimestre.

El mateix alumnat de 4t han estat autovalorant-se mitjançant rúbriques i d’aquesta manera han sorgit quatre candidates que avui han llegit davant d’un públic molt especial: tot l’alumnat de cicle mitjà i superior de l’escola i les mestres. Hem comptat amb un jurat format per una mestra de l’escola, dues mestres jubilades que havien treballat a l’escola, la regidora d’educació del poble, la conserge de l’escola i una representant de l’AFA.

El jurat finalment ha deliberat que la representant d’enguany al certamen seria la Júlia Tort.

Felicitem la gran feina i esforç de tot el grup de 4t i agraïm la col·laboració de les persones que han format el jurat.

La semifinal del certamen de lectura en veu alta se celebrarà el proper 28 de març a Igualada.