FI DE CURS

El divendres 21 de juny vam celebrar l’últim dia de curs i vam organitzar un circ a l’escola. El taller es deia “Tast de circ”, era una manera pràctica per introduir els alumnes a les diferents disciplines del circ. Es treballava el cable de funambulisme, la bola d’equilibris, les xanques, els rola-bola, els pedals-go, malabars… Per refrescar-nos vam menjar un gelat i a continuació vam gaudir de l’espectacle del Rodolfo i la Rita de Cia Passabarret. Durant una hora ens van fer passar una molt bona estona i vam riure molt!!! Va ser una cloenda genial!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *