Carnestoltes

Carnestoltes a l’escola!

El passat 5 de febrer vam celebrar el carnestoltes a la nostra escola, una festa que es va allargar fins el divendres dia 9 a la tarda. Dins de les activitats que vam realitzar destaquem la visita del Rei Carnestoltes a totes les aules el mateix dilluns 5 de febrer, l’elaboració de màscares per part de tots els alumnes en relació al projecte interdisciplinar que s’està treballant a cada curs, tallers i sortides per l’entorn del poble amb visites a la sala d’exposició de pintures de pintors locals, i per últim la participació en una sessió de Zumba Kids a càrrec de dues animadores professionals. Per amanir la tarda del divendres també vam realitzar un taller de Photocall amb els elements propis del carnestoltes.

A nivell intern els alumnes van decorar l’entrada, i durant tota la setmana vam venir a l’escola vestits cada dia amb la consigna que el Rei Carnestoltes ens deixava al hall. Va ser una setmana divertida, diferent on les normes a vegades deixaven de ser-ho per ordre del Rei Carnestoltes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *