CARNESTOLTES 2024!!!

La celebració de la setmana de Carnestoltes va arrencar el dilluns 5 de febrer amb l’arribada dels i les Poca-soltes, que van donar el tret de sortida, tot passant per totes les classes de l’escola i anunciant que seria la setmana més boja de l’any.

Les consignes d’aquesta setmana han anat relacionades amb la setmana de l’eix, és a dir, vinculades amb l’art i les emocions. Dimarts vam venir amb la cara pintada de manera artística. Dimecres vestits amb roba estafolària, combinant diferents colors i textures. Dijous ens va tocar venir amb un pentinat ben original. Finalment, divendres era el torn de venir disfressats d’artistes.

Aquest any, per celebrar el dijous llarder, tots els nens i nenes de l’escola vam anar d’excursió al parc dels Països Catalans de la Pobla. Només arribar vam esmorzar i tot seguit, la classe de 6è va dinamitzar una gimcama de jocs tradicionals. Tots els infants, barrejats en grups des de I3 fins a 5è, van anar participant en els diferents jocs. La jornada va acabar amb una disputada partida entre els i les mestres al joc d’estirar la corda.

Per concloure aquesta setmana de festa i disbauxa, el divendres 17 a la tarda ens visitaren de nou els Poca-soltes, que van llegir un pregó de cloenda i van anar presentant a tots els cursos per fer la gran desfilada de les classes. Però abans del torn de 6è, els Poca-soltes van recitar uns rodolins que anaven dirigits a cada mestre.

Amb música, ball, disfresses, alegria i disbauxa vam celebrar aquesta bonica festa i l’acomiadarem fins a l’any vinent!